Jag är ju som ni säkert känner till medlem i något som kallas för Buzzador, där får man vara med helt gratis och då få möjligheten att få prova olika produkter. Oftat är dom helt gratis men kan kosta något om det är väldigt stora produkter. Dock kan man alltid göra valet om man vill vara med eller inte =) Man får själv prova och dessutom så ska man dela ut/bjuda på produkterna till vänner och bekanta så de får möjligheten att testa på de olika produkterna =)
Nu har jag ju då som jag sagt innan buzzat en tassimo T20 kaffemaskin. Den har ju väldigt många olika funktioner så man kan få vanligt kaffe, espresso, cappuccino, latte varm choklad te osv. Den är grymt bra enligt mig och även de som provat på denna maskin. Är även väldigt lätt att få tag på kapslarna, finns att köpa på ex. Maxi.
Det som är negativt med maskinen är att kapslarna är lite dyrare än vad de flesta andra maskiner är verkar det som men eftersom kaffet blir väldigt gott, maskinen är enkel att hantera och att den dessutom är liten och snygg gör att det inte är så farligt =)
Dessutom kan man byta färg på maskinen så man kan få den lite mer personlig, helt underbart snygga färger!! De olika färgerna hittar du på Tassimos egen hemsida
// Victoria
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar